دانلوداهنگ جدیدمهران فهیمی به نام دلخوش
Download Now
Amir Tataloo
Manam Yeki Az Oon 11tam
MP3
Download Now
Behnam Safavi
Fogholadeh
Album
BaharMusic Advertisment Panel 1


درباره سايت
  • به وب سایت رسمی پارسی سونگ خوش اومدید پارسی سونگ ثبت شده در وزارت ارشاد دانلودجدیدترین وبه روزترین موزیک های ایرونی
آرشيو
نويسندگان
خبرنامه
  • براي اطلاع از آپديت شدن سايت در خبرنامه سايت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار سايت
  • کل مطالب : 6
    کل نظرات : 0
    افراد آنلاين : 1
    تعداد اعضا : 0
     

    بازدید امروز : 1224
    بازدید دیروز : 3173
    بازدید هفته : 1224
    بازدید ماه : 45724
    بازدید کل : 1186018
    تعداد مطالب : 710
    تعداد نظرات : 2238
    تعداد آنلاین : 1

پشتيباني

دانلوداهنگ مهران فهیمی به نام دلخوش

Mehran%20Fahimi Delkhosh Cover%20Art دانلود آهنگ جدید مهران فهیمی به نام دل خوش

دانلود آهنگ جدید مهران فهیمی به نام دل خوش

————————–

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Mehran Fahimi – Delkhosh

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Mehran Fahimi – Delkhosh

——————————-

متن آهنگ مهران فهیمی به نام دل خوش

——————————

اون واسم مثل نفس تو سینم بودو … پابه پام هرجا میرفتم اونم بودو

واسه من باورشم سخته چقد … تنها شدم

اون واسم مثل نفس تو سینم بودو … پابه پام هرجا میرفتم اونم بودو

واسه من باورشم سخته چقد … تنها شدم

دوباره دل.تو دلم نیست که ببینمشو … جلو راهش بشینم بگم جونمی تو

واسه من باورشم سخته چقد … تنهاشدم

دوباره دل تو دلم نیست که ببینمشو … جلو راهش بشینم بگم جونمی تو

عمرمی تو

حالا که قسمتنم نمیشی رفتی … دل خوشم کن با خیال تو

بزار آروم بگیرم تو که نیستی  … لااقل بزار خاطراتت رو

خاطراتت رو

وقتی چشمامو بستمو … جایی رفتم که بودیم … من و تو

به یاد اون روزا اون شبا … گریه کردمو

دوباره دل تو دلم نیست که ببینمشو … جلو راهش بشینم بگم جونمی تو

عمرمی تو

حالا که قسمتنم نمیشی رفتی … دل خوشم کن با خیال تو

بزار آروم بگیرم تو که نیستی  … لااقل بزار خاطراتت رو

خاطراتت رو




Share Music : دانلوداهنگ جدیدمهران فهیمی به نام دلخوش

با عضويت در سايت مي توانيد از تمام امکانات سايت استفاده کنيد.

آخرين نظرات ثبت شده براي اين مطلب را در زير مي بينيد: براي ديدن نظرات بيشتر اين پست روي شماره صفحه مورد نظر در زير کليک کنيد:
بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









اطلاعات کاربري
    user1
    عضو شويد
    فراموشي رمز عبور؟

    نام کاربری
    رمز عبور

لينک دوستان
پيوندهاي روزانه
  • amir_72060@yahoo.com